Stage a Lloret, posem rumb a París

D’això se’n diu un cap de setmana de qualitat que et deixa petat.

Bc team i mullera

Des de La Bolsa del Corredor van organitzar 3 dies de preparació per a la marató a Lloret i, part del BCteam i el Vincenzo, un italià afincat a Sitges amb especial habilitat pels bolos, ens hem deixat les cames allà.

Divendres: de la platja, la carretilla, la Desperados i els dards

Ha estat el dia light, a mode telegràfic seria: arribar, hotel, canviar-nos, córrer fins la platja, exercicis amb el Jesús, carretilles, salts, àvis que miren incrèduls, estiraments, córrer de tornada STOP

selfie

sopar, remugar pel que toca demà, cervesa,#selfieteam, discutir si la Desperados es una cervesa o un succedani, dards, mirar l’hora, hotel, clapar zzzzzzz……

Dissabte: de quan un olímpic fa una sèrie amb tu

series 02El dia comença a les pistes de Lloret amb la previsió de cascar-nos 10 sèries de 1000. Venia amb la cagalera de què decidiria fer el meu soli, si pronunciar-se o estar calladet, sort q va optar per la segona opció.

Ve l’Àngel Mullera a l’entrenament, per fer sèries amb nosaltres i després una xerradeta de com afrontar una prova important. Als que no fem les sèries volant, ja sabem que quan ve un paio tan pro, ens tocarà veure’l de lluny. Però vés per on, el sr. Mullera va tenir el detallàs de fer una sèrie amb nosaltres, coi, crec que és la que vàrem fer més ràpid, q tenir-lo allà al costat com imposava, el tio anar parlant i jo amb el fetge a la boca. Això sí, per variar ja em va faltar temps de fer l’idiota, haha.

sèries 03

Al final, tots els rastres de molèsties al soli totalment desapareguts i vàrem poder fer unes bones, molt bones sèries. Mil gràcies al Cesc que el tio es va cascar 10 sèries amb mi quan en realitat només n’havia de fer 6 :), com s’agraeix la companyia en aquests entrenaments!!!

series

Arrossegant les sèries ve la fase: piscina, dutxa, dinar, xerrada de prevenció de lesions (by Sportwell), tigreton, donetes i tot el dolç que poguem ingerir, minirodatge agònic i sessió d’estiraments STOP sopar, partida a bolos amb domini italià, clapar …zzzzzz

Diumenge, de quan tot i la petamenta acabes la tirada llarga

Matinem, esmorzem, sortim de l’hotel i anem fins a Llagostera, allò de les Vies Verdes, camí de sorra per afrontar la tirada llarga. Mai havia fet una quilometrada després d’unes sèries i les cames ja avisaven de que seria dur, més si hi sumem la solana q feia.

tirada 01Ve el Roger Roca, que no pot córrer perquè està fotut però que després ens farà xerradeta sobre nutrició. Vambes, gels, el Jordi carrega bidons (un puntazo l’avituallament en bici, fantàtic) i comencem. El camí és una meravella, poca gent, bicis però molt còmode, camps, arbres, verd, una bona ruta per entrenar. Les cames fan zup zup durant els primers 35 minuts, però després ja entenen que no hi ha més remei que continuar.

tirada 02

foto (1)

Pugem amb el Cesc que als 50′ fa mitja volta i segueixo amb el Roger, aka lo barbes, que va arrossegadet i decideix acabar amb mi. 130′ durs per la calor, pel cansament que porten les cames, però m’acabo trobant millor, contenta de no tenir dolors rellevants i de sumar 24 km. Creuo els dits perquè aquestes bones sensacions segueixin i aguantin fins el 6 d’abril.

+fotos de l’stage #stageBCteam

En 28 dies serem a París !!!!

I acabem la tirada, entrepà, xerrada del Roca, cotxes, carretera, Barcelona, casa, dinar, faig el post i a clapar zzzzzzz